Про мене


Назарчук Олег Володимирович

Освіта :  Вища (1993-1998)
Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Факультет: біологічний;
кафедра: біохімії
Педагогічна діяльність:
1998-2002р –вчитель біології та хімії в школі І-ІІІст. с. Бернове
З 2002р – працюю в КПЛ
Посада : Викладач біології та хімії
Стаж : 19 років
Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Курси підвищення кваліфікації: Чернівці 2016р.
Звання: старший викладач
Останній рік атестації: 2017р.
Одружений, виховую сина Мирослава

Моє життєве кредо:
 Будьте самі шукачами,
 дослідниками.
 Не буде вогника у вас – вам
 ніколи не запалити його в інших.
 В. Сухомлинський.

Моє педагогічне кредо:
Коли шляхетна людина
вчить і виховує – вона веде,
але не тягне за собою;
спонукає, але не змушує;
вказує шлях , але дозволяє
учневі йти самому.
Конфуцій.

Проблема, над якою працюю
Формування творчого мислення на уроках хімії та біології шляхом впровадження міжпредметних зв’язків
  Хімія та біологія– науки, які охоплюють нас повсюду, вони поза нами і в нас, вони дають можливість зрозуміти як живу, так і неживу матерію і використовувати для благ людини. Я покликаний Богом бути не лише вчителем, але й наставником дитячої душі.
Так! Я знаю, що  робота вчителя – це постійний пошук. Те, що вчора вважалось новим, сьогодні, в умовах лавини інформації, яка звалюється на кожного учня, уже не відповідає вимогам сучасного уроку. Від учителя вимагається велика майстерність, щоб підтримати стійкий інтерес до навчання. Тому доводиться з нескінченної кількості методів і прийомів, форм і засобів навчання вибирати єдино необхідні.
У процесі моєї роботи виробився певний стиль моїх відносин із дітьми:
не забороняти, а направляти;
не керувати, а співкерувати;
не примушувати, а переконувати;
не командувати, а організовувати;
не обмежувати, а надавати свободу вибору.
Незважаючи на труднощі і проблеми, які стоять зараз перед освітою, вчитель повинен виконувати основне своє завдання – дати глибокі знання з даного предмету. І я намагаюся, щоб свою освіченість, набуті знання учні використовували лише з метою добра, любові до природи, до людей.
На останок, хочу дати настанови моїм колегам, всім, хто має пряме відношення до навчально-виховного процесу учнів.
« Дорогі колеги, потрібно пам’ятати, що ми є наставниками і вчителями, охоронцями дитячої душі. Як помістити всі ознаки в собі, щоб розкрити маленькі серця, навернути довірливість дитини до свого вчення, не сполохати, не налякати. І, найголовніше, бути самому завжди і скрізь на висоті. Вміти знайти потрібну риму, підібрати влучне слово, глибоко ввійти в образ, творити...
Твої учні завжди повинні рівнятись на тебе, ВЧИТЕЛЮ. А тому ночами, я знаю, тобі не спиться. Хочеться створити щось більше і краще, ніж: просто римовані строфи. Хочеться, щоб в дитячих очах загорівся вогник творчості. Наш вчитель уміє все. Ради цього потрібно жити і творити.
І ніколи не смій забувати, що ти ВИХОВАТЕЛЬ. На кожному слові, на кожному кроці, кожним вчинком своїм і помислами ти повинен бути зразком, взірцем для наслідування.»

Немає коментарів:

Привіт

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (з 12.10.2022)

  ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ  З ХІМІЇ,  ГЕОГРАФІЇ,  БІОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЇ(з 12.10.2022 ) Відповіді на практичні, самостійні та контрольні роботи надси...